neděle 2. července 2017

Haha akce

 "Mám pro tebe další haha akci," napsal kamarád, když mi dva dny předtím nabídll v půl čtvrté, jestli nechci dojet na Stinga v 6. Samozřejmě tentokrát to bylo o trochu dřív. "Zítřejší výlet do Bamberka," prý. Tak jsem si řekla, proč ne.
V půl desáté večer jsem sháněla po městě eura společně s cestovním pojištěním no a mohli jsme jet.

Jedna velká výhoda zde byla. Jela jsem i s lidmi, které znám a s přítelem, což bylo taky docela překvapením. Cesta autobusem netrvala moc dlouho, ale bylo horko a autobus byl dvoupatrový, tudíž vrchní patro byla neskutečně zadýchaná.
Hned zezačátku všem došlo, že ani sami učitelé se v tomhle městě nevyznají a mapky tomu moc nepomohly, nakonec jsme se na nich orientovali my nejlépe. Cesta po památkách by byla možná zajímavější, kdyby každá památka, kterou jsme navštívili, nebyla zastavěna lešením. Opravdu každá. Poté jsme obešli malý komplex, který ovšem tím obcházením vypadal jako půl města dlouhá ulička a nakonec jsme se dostali k náměstí.
Rozchod jsme měli na dlouho, totiž tam opravdu nebylo co procházet + bylo vedro. Jeden z naší skromné party se rozhodl vzít tu velkou turistickou mapu a tahat ji rozevřenou po městě, no žáci místní školy se pravděpodobně bavili. Všechno, co bylo k jídlu, bylo daleko až na jednu adaptaci mcdonaldu, až na to, že to tam moc vábně nevonělo a jídlo o to horší.
Líbilo se mi ale německé knihkupectví, kde jste jako bonus ke knihám mohli zakoupit suvenýry, jako otvírák na pivo, nebo zapalovač. Chtěla jsem příteli koupit benziňák, protože zrovna právě v Bamberku se zmínil, že by si ho přál, ale zrovna ten tam neměli (ne, že by mi o 3 dny později nepsal, jestli je třeba do nového zippa lít benzín). Také nás dostalo, v jakých autech si tam téměř všichni jezdili a boty, dokonce i u jedenáctiletých chlapců tam najdete to, co vy si nemůžete dovolit ani za rok.
Je škoda, že jsme tam jeli prakticky jen na jídlo, ale o svou zábavu jsme se nakonec postarali sami a pořád je to nějaký zážitek. A hlavně seznamování a poznávání, ne?

2 komentáře:

  1. Super, ze ste si vylet uzili, no a teraz opravuju asi vsade vsetko co sa da...takze lesenia su vsade
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Musel to být fajn výlet :) Krásné fotky

    SmileThess

    OdpovědětVymazat