úterý 18. července 2017

Žijeme jen jednou aneb něco mezi

Tyto prázdniny jsem čekala mnohem nudnější, než nakonec jsou. Sekla jsem se ve stavu, kdy nemám peníze a moje absence brigády jde znát, ale i tak jsem s tím málem, co mám, dokázala prožít krásné dny.

Vesnice, kde jsme koupili barák, vypadala velice klidně. Říkala jsem si, že opravdu nevím, jestli tu je vůbec někdo (normální), vedle našeho souseda, na kterého si vzalo město zodpovědnost. Naproti nám bydlí spolužačka, no a zbytek sousedství jsem díky ní poznala velice rychle.
Sousedé, ačkoliv téměř neslyším nikoho nikde, jsou aktivní právě až moc. Popsala bych je asi takhle:
 *kamarádka u sousedů na návštěvě*
"Co si dáš?"
"Tak, vodu, nebo minerálku"
"No to si dávám do vinného střiku, takže ti dám pivo."
A opravdu. Ale přestože jejich normální stav je promile minimálně, jsou fajn a mají stejný vkus na hudbu, což je perfektní. Mimoto, že jim moc závidím Masters, ale tam byl i přítel, jen já ne, inteligentně.
 Achjo, brigádo, kde jsi.
Kromě těchto velice přívětivých sousedů jsou i vyjímky, ale proč se starat o vyjímky, že.
Dalším bonusem je úžasná příroda. Jak vidíte na fotkách, je zde zrenovovaný bývalý kamenolom, kde je kupodivu opravdu dost lidí. Někteří tu pořádají i zajímavé akce, a to i lidé z poměrně dalekych končin, hehe.
Samozřejmě tím, že dům je ve stádiu rekonstrukce, přespávám zde občas jen já a to mi umožňuje zde konat jisté posezení. Těch posezení už náš dům zažil docela dost, dokonce už předchozí majitel byl aktivní, ale ten až moc.
Stejně tak přítel, díky kterému jsem byla za poslední měsíc na hodně koncertech. Přesněji, jeho koncertech. V jedné folkové kapele, kde hraje, pak i v kapele, ve které i zpívá.
Ovšem jsem pravděpodobně zbytek kapely zklamala, objevila jsem se na jejich rodinné oslavě, kde taktéž hrála jedna z těchto kapel a pokazila jsem jim tím představu, že mají obrovskou a věrnou fanynku. Ale i tak je moc ráda poslouchám.
Ano, necestuji sice za hranice, ale i tak si to moc užívám a to i když jsem prakticky doma.
Jaké jsou vaše prázdniny?

1 komentář:

  1. Moc hezké prostředí :) Já sama vyrůstala na vesnici, ale o to víc jsem se těšila do města :)

    OdpovědětVymazat